Nog een paar weken voor vertek. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Harm en Jose - WaarBenJij.nu Nog een paar weken voor vertek. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Harm en Jose - WaarBenJij.nu

Nog een paar weken voor vertek.

Blijf op de hoogte en volg Harm en Jose

20 Augustus 2013 | Nederland, Nederland

Op dit moment zijn we druk bezig met alle voorbereidingen voor onze uitdaging in Sierra Leone. Alle spullen voor in huis zijn gekocht en gaan volgende week per container naar Sierra Leone. Op één na hebben we ook alle vaccinaties achter de rug. (alles bij elkaar zo'n 16 spuiten pp) De laatste week van augustus staat ons nog een pittige week Engelse les op het Regina Coeli in Vught te wachten. Al met al vliegt de tijd en komt de dag van vertrek 16 september snel dichterbij.

  • 20 Augustus 2013 - 21:24

    Desiree:

    Jose....
    ik wens je heel veel plezier toe.
    geniet van jullie avontuur.
    liefs desiree

  • 20 Augustus 2013 - 21:59

    Yvonne Conijn :

    Leuk dat jullie een site bijhouden! Mag ik in de mailinglist? Dan houdt ik jullie in de gaten ;)! Succes met de laatste voorbereidingen!

  • 20 Augustus 2013 - 23:47

    Carolien Verhagen:

    Spannend hoor!! Heel veel plezier & succes met jullie avontuur ;-) Ik ben grote fan van reisverhalen dus ik ga jullie zeker volgen!

  • 21 Augustus 2013 - 07:27

    Jaap:

    jose dat gaat helemaal goed komen een nieuw avontuur tegemoet je hebt groot gelijk dat je het gaat proberen !

  • 21 Augustus 2013 - 08:08

    Bernard Den Ouden:

    Heel veel succes. ik hoop dat jullie het daar goed maken.
    Maar jullie kennende zal dat zeker lukken.

    Laat steets via de mail horen hoe het gaat als je wil


    gr. Bernard

  • 21 Augustus 2013 - 08:25

    Bernard Den Ouden:

    Hoi Harm en Jose van uit heir wens ik jullie alle sucessen die er mogelijk zijn.
    Ik hoop dat het jullie voor de windt gaat.
    Maar jullie kennende zal dat zeker lukken

    Als jullie willen zou ik graag contact willen houden via de mail

    Heel veel succes en de Groeten van Bernard.

  • 21 Augustus 2013 - 10:05

    Frans Den Ouden:

    Hallo Jose en Harm,

    Veel succes met de voorbereidingen en jullie avondtuur naar het verre land.

    Hopelijk wordt dit voor jullie een leerzame en goede tijd, waar je voor de toekomst profijt van hebt.

    Met vriendelijke groet,
    Frans.

  • 22 Augustus 2013 - 17:45

    Michael Dera:

    veel plezier daar in Afrika .
    groetjes michael dera

  • 23 Augustus 2013 - 11:05

    Jan En Alda Van Gerwen:

    oooo wat leuk voor jullie ,ik hoorde het van de week bij de CV wagen van de bubbels van Koen,heel veel plezier we zullen je missen bij de wagen,we horen nog wel,

  • 10 September 2013 - 21:31

    Gerda:

    Hoi lieve Jose en Harm, wat lees ik nu gaan jullie voor 2 jaar naar Afrika . Geweldig hoor , een hele onderneming spannend hoor. Heel plezier en pas goed op elkaar. Liefs Gerda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Harm en Jose

Actief sinds 07 Aug. 2013
Verslag gelezen: 2445
Totaal aantal bezoekers 25932

Voorgaande reizen:

16 September 2013 - 15 September 2015

Werken en wonen in Sierra Leone

Landen bezocht: